Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Bekijk hier de meest gestelde vragen en antwoorden!


Staat je vraag er niet bij?

Je kunt gewoon contact met ons opnemen via de mail. Wij proberen alle vragen zo snel mogelijk voor je te beantwoorden. Instagram en TikTok verstaan wij niet onder klantenservice, het kan daarom zo zijn dat je geen reactie krijgt via deze platforms.

Jouw bestelling wordt mits deze op een werkdag voor 17:00 is besteld dezelfde dag nog verzonden. Uiteraard doen wij ons best jouw bestelling zo snel mogelijk in te pakken en te versturen. Zodra je pakket is meegeven met de post ontvang je een track & trace code.

Het kan zijn dat bestellingen vertraagd worden door drukte bij PostNL. Rondom feestdagen kan een levering ook langer zijn dan dat je van ons gewend bent.

Vanaf het moment dat je bestelling wordt verstuurd, ontvang je per mail een track & tracé code van DHL. Hiermee kun je de status van je bestelling bekijken.

Voor Nederland zijn de verzendkosten 5,95 euro. De verzendkosten voor België zijn 9 euro. Bij een bestelling vanaf de 75,00 euro is het gratis verzending.

Geplaatste bestellingen kunnen wij helaas niet annuleren, nadat je de bestelling hebt ontvangen, kun je deze retour sturen, met uitzondering van de sale.

Alles over retourneren vind je onder het kopje ‘retourneren’, daar vindt je ook het retourformulier die je bij je retour pakketje moet doen. Let erop dat jouw retour formulier volledig is ingevuld, een retour formulier zonder gegevens kan niet verwerkt worden.

Je kan via de mail contact met ons opnemen. Wij streven ernaar hier binnen 24 uur op te reageren, alle informatie hierover vindt je onder het kopje ‘contact’. Let op: Instagram en TikTok verstaan wij niet onder klantenservice.

Leuk dat je een bestelling hebt geplaatst! Bekijk allereerst jouw spam, het kan wel eens voorkomen dat de bevestigingsmail van jouw bestelling daar in staat. Mocht je de mail niet kunnen vinden, bekijk dan of het bedrag van jouw rekening is afgeschreven. Wanneer het bedrag is afgeschreven van jouw rekening is de bestelling doorgekomen. Mocht je toch twijfels en/of vragen hebben m.b.t. jouw bestelling, neem dan contact op met ons via de mail.

Vanaf het moment dat we je geretourneerde bestelling in goede orde hebben ontvangen, wordt het bedrag binnen 14 dagen teruggestort op je rekening. Mits je het retourformulier niet volledig hebt ingevuld.

Tot en met 14 dagen na ontvangst van je bestelling kan het (in goede orde) geretourneerd worden. Bekijk het kopje ‘retourneren’ voor meer informatie en uitzonderingen.

Het kan zo zijn dat het item die jij op het oog hebt one-size is. Dit betekent dat het item er maar in 1 maat. Een one-size is vaak geschikt voor meerdere maten dus goed voor een XS, S, M, L of XL, vaak benoemen wij dit bij het kleding item. Mocht je toch twijfelen of vragen hebben geven wij jou graag advies.

Wat jammer dat het item wat je hebt besteld niet naar verwachting is.. helaas is het voor sale producten niet mogelijk deze te retourneren. Je mag wel altijd contact opnemen met onze klantenservice om naar de eventuele mogelijkheden te kijken, om alsnog tot een passende oplossing te komen.

Stuur je het sale product toch zonder eerder contact retour dan zullen wij het/de product(en) terugsturen.

M.U.V. producten die in prijs verlaagd zijn door het gebruik van een kortingscode.

Tuurlijk kan dat! Het is belangrijk dat je dit vermeldt bij je bestelling. Dit kan je doen door in de notitie te vermelden dat je de bestelling graag ophaalt. Op het moment dat je de bestelling hebt opgehaald dan krijg je de verzendkosten terug.

Vanaf het moment dat je een melding hebt gehad over je bestelling, kan je deze ophalen. Je bestelling wordt uiterlijk dertig dagen voor je bewaard.